woensdag 19 september 2012

Anny Schilder - Chansons Françaises


Het Jan en Anny Blog heeft een nieuwe cd samengesteld met alle door Anny Schilder opgenomen franstalige nummers. Op deze cd vind je zowel solo opnamen van Anny als nummers met BZN en Jan Keizer.

De tracklist is als volgt:
 
01 Adieu Cherie
02 Aramis
03 Les Souvenirs
04 Mon Amour
05 A La Campagne
06 Le Chifffon Rouge
07 Vive L'Amour
08 Le Soleil
09 Les Gens De Tous Les Jours
10 Le Légionnaire
11 Que Je T'aime
12 La Musiquette
13 L'Amour C'est Toi
14 A Noël Tu M'Entends
15 Avant De Nous Dire Adieu
16 L'important C'est La Rose
17 Tango D'Amour
18 L'Adieu

Wil je deze cd in bezit hebben, stuur dan een mailtje naar Jan en Anny Blog . Je ontvangt dan de download link waar je de RAR/Zipfile kan downloaden. Deze file bevat alle nummers inclusief de cd covers.
 
Veel luisterplezier!

4 opmerkingen:

  1. Jeee wat een mooie samenstelling en schitterende CD hoes, knap werk Hans. Je zorgt toch goed voor de Anny fans. grt Erwin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hans,

    Dat is verdraaid handig en goedkoop op die manier voor alle fans beschikbaar te maken!
    Daar zijn vele zoet mee met het wachten van nieuwe Jan&Anny cd!

    Groetjes Reginald

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor zo'n compilatie !.
    (en volgens mij een fototje op de hoes van mn favo video 'Is It Love Like Before' ? :-)).
    Ik ben in ieder geval benieuwd naar een aantal van deze tracks aangezien ik een aantal ervan nog helemaal niet ken.
    Groets,
    Rick (Rotterdam).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie compilatie. Er staan enkele nummers op die ik me met enig graafwerk in mijn geheugen nog een beetje kon herinneren. Hans bedankt voor dat mooie werk!

    BeantwoordenVerwijderen