zaterdag 18 januari 2014

Derde theatertour van start



De derde theatertour van Jan en Anny is 10 januari jl van start gegaan in Uden onder de titel "The Two Of Us 2".
Een gastoptreden tijdens de tour wordt verzorgd door Ancora, die onlangs hun debuutalbum "Vrij Als De Wind" lanceerden, waarvoor Jan en zijn zoon Louis veel nummers schreven.
Onderstaand een aantal foto's van het concert in Uden. Met dank aan Robert van der Bruggen.

Helemaal onderaan kan je een video van dit concert bekijken. 











Video streaming by Ustream

5 opmerkingen:

  1. met wat is jan en annie bezig de mensen komen naar de shows om oude bzn nummers te horen en geen medley's van franse zangers en zeker ook niet van petula clark ze zijn al aan het klagen dat er niet genoeg volk komt wel als ze zo blijven voort doen zullen ze geen 3 tour moeten doen het word tijd dat er tegen hun eens gezegd word dat de mensen de oude hits van bzn met annie & jan willen horen
    Groetjes Rudi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Komen ook in Nijmegen, Helaas ben ik er niet bij, Sorry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoe de meningen juist verschillen. Ik vind het juist een hele verbetering dat er wat afwisseling in deze show zit. Je komt voor Jan en Anny en die hebben nu al een eigen repertoire opgebouwd. Goed dat ze ook andere nummers naast BZN brengen. Die tijd is geweest en ook niet alles klinkt meer zo als vroeger. Je moet daar dan niet op door blijven teren. Mooie tour dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou misschien ga ik toch nog naar Nijmegen toe, Want Me Moeder wilde misschien toch nog kaarten kopen want het is niet uitverkocht namelijk zijn te weining mensen dus koop kaarten voor http://www.stadsschouwburgendevereeniging.nl/agenda/1373/Jan_Keizer_Anny_Schilder/The_two_of_us/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja me Moeder heeft kaartjes gekocht dus ben er bij aankomden vrijdag dus Annie ik ben bij

    BeantwoordenVerwijderen