zaterdag 4 juli 2015

Uitvaart Jaap Buijs


Op vrijdag 3 juli 2015 was de uitvaart van Jaap Buijs, die de zaterdag daarvoor overleed op 69-jarige leeftijd. Jaap was bijna 30 jaar de manager van Anny. Jaap is ook het brein achter de deal met de afslankpillen, waarbij hij geen genoegen nam met een eenmalige vergoeding, maar € 0,45 (1 gulden) per verkocht product overeen kwam. Volgens Jaap zijn beste deal ooit.
Anny kon altijd bij Jaap terecht, al was het midden in de nacht. En als Jaap zei dat het goed kwam, dan kwam het ook goed volgens Anny.


Anny: hij is er altijd voor me als ik hem nodig heb. Het lijkt wel of er tien Japen zijn, want hij heeft het ook nog eens druk met andere zaken, zoals het management van Jan Smit Toch kan ik hem altijd bellen en weet ik niet wat ik al die jaren zonder hem had moeten doen.

Jaap was ook degene die in 1988 Anny's carrière een flinke zet in de goede richting gaf met het album "Anny Schilder" en de single "Adieu Cherie". Ook regelde hij bij Veronica een TV-special voor Anny. In 1991 was het Jaap die zorgde dat Anny een album opnam met Tol & Tol, haar vroegere BZN collega's.

Jaap en Anny (foto: Reni van Maren)

Wij bedanken hierbij Jaap voor alles wat hij voor Anny heeft betekent en wensen Anny sterkte met het verlies van een top manager.

Op de uitvaart waren zowel Anny, Jan als ook Carola aanwezig.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten