zondag 7 augustus 2011

De vakantie van Jan

Jan en Anny genieten van een welverdiende vakantie. Voor zij gaan beginnen aan de opnamen van hun nieuwe cd en de theatertour vroegen wij Jan naar zijn vakantieplannen.

Voor zijn werk reist Jan de wereld over en komt hij op de mooiste locaties. Voor zijn vakantie kiest Jan steevast voor het Gardameer in Italië: “Prachtige plek! Voor mij is het Gardameer een tweede thuis! Heerlijk om daar te wandelen en te winkelen én het eten is daar geweldig. Haha: het klinkt misschien niet héél exotisch, maar we gaan daar ’s morgens naar de bakker voor een broodje, heel relaxed, en vervolgens belanden we op een terrasje voor een cappuchino. En daar kunnen we dan goed met vijfentwintig Volendammers zitten! Echt waar. Zelfs onze dokter is daar. Die houdt daar bij wijze van spreken gewoon zijn spreekuur!”

Zichzelf ‘opladen’ voor een nieuw theaterseizoen, hoeft Jan niet. “Zingen en bezig zijn met teksten zijn zo’n vast onderdeel van mijn leven. Daar ben ik iedere dag mee bezig. Dat zit in me en dat ben ik niet anders gewend. Ik beschouw dat ook helemaal niet als werken.” Hij vervolgt: “Ik heb een prachtig vak! Ik maak mensen blij. Voor mij is dat meer een hobby.” Jan ziet uit naar de concertenreeks. Samen met Anny doet hij de theatertour ‘Together again’. “Ik merk dat ons publiek het liefst naar het theater komt en vanuit een fauteuil van het programma geniet.” Wat dat betreft worden de fans dus op hun wenken bediend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten