vrijdag 10 oktober 2014

Annie bedankt fans


Hallo allemaal, 
Hier een persoonlijk berichtje van mij (Annie).
Ik wil iedereen graag hartelijk bedanken die op facebook mij zoveel lieve berichten sturen.
Dit doet mij heel goed!!.
Ook de mensen die mij kaarten en bloemen sturen. En de mensen die mij onderweg spontaan een schouderklopje geven en een hart onder de riem steken. Fantastisch gewoon!.
Zoals jullie weten heb ik mijn eerste chemo behandeling ondergaan. 
Tot nu toe gaat het allemaal wel een beetje. Ik ben wel eerder moe en kan de dingen die ik graag zou willen doen, nog niet allemaal aan. 
Ik moet afwegen wat ik wel en niet aan kan. Als ik me goed voel dan zal ik met liefde en veel plezier met Jan lekker gaan optreden en de nieuwe liedjes van ons nieuwe album op tv en radio laten horen. Wij laten jullie dit via ons facebook weten.
Groetjes Annie.

bron: facebook

Geen opmerkingen:

Een reactie posten