zaterdag 1 januari 2011

Jan zijn goede voornemens

Net als veel Nederlanders willen ook de bekendere landgenoten graag wat kilootjes kwijt in het nieuwe jaar. Jan Keizer doet daarbij zelfs een beroep op het publiek. "Ik moet een stok achter de deur hebben, anders eet ik toch alles weer op", bekent de zanger voor de camera van Novum Nieuws. "Ik ben een Bourgondische smulpaap."

"Mijn jasje zit nu een beetje krap", illustreert Jan. "Dus het goede voornemen is afvallen. Volgend jaar kom je me tegen en dan zeg je: goh, wat ziet die Keizer er goed uit zeg." De 61-jarige zanger hoopt geregeld complimentjes te krijgen van het publiek. "Iedereen kan ook zien dat het gaat gebeuren.
Hulp van zijn collega Anny Schilder hoeft Jan niet te verwachten. "In Jan's auto ligt altijd een tas met broodjes", schetst Anny. "Ik neem altijd voor iedereen wat mee", verdedigt Jan zich. "Ja, voor jezelf", grinnikt Anny. "Ik ga hem niet helpen, maar hij kan wel een paar afslankpillen krijgen."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten