zondag 15 augustus 2010

De relatie van Jan en Anny.


Deze week in Party:

Jan Keizer kan niet meer zonder Anny Schilder. Nadat zij jaren niet meer met elkaar spraken, zijn ze nu niet meer bij elkaar weg te slaan. Geruchten dat zij meer dan collega's zijn worden verspreid, maar de waarheid komt alleen uit hun eigen mond.
Jan is dolgelukkig met de samenwerking. De single "Take Me To Ibiza" wordt goed door het publiek ontvangen en achter de schermen wordt hard gewerkt aan een cd. We schieten al lekker op met inzingen van het nieuwe album glundert Jan. Nooit had Jan durven dromen dat hij na het stoppen van BZN weer zou optreden met Anny Schilder. "Dat zat niet in mijn hoofd", zegt hij dan ook resoluut. Anny schaart zich achter de woorden van Jan. "Het kan raar lopen. Toen ik voor het eerst sinds jaren Jan weer recht in de ogen keek, vond ik meteen dat we verder moesten gaan waar we ooit gestopt waren".

Anny over haar privéleven: "Iedereen weet dat ik in het verleden een rumoerig privéleven heb gehad. Ik heb nu rust gevonden en ik zeg helemaal niets, want de media gooit elke keer roet in het eten wanneer ze gaan wroeten in mijn leven." Anny wil niet onthullen of ze haar leven deelt met een man, maar dat ze gek op iemand is, is overduidelijk. Ontkennen dat ze verliefd is, doet ze niet. "Het loopt bij mij altijd uit de hand als het eenmaal... Ik laat het lekker in het midden", zegt de zangeres geheimzinnig. Jan moet lachen als hij hoort dat Anny haar lippen stijf op elkaar houdt. In het verleden werd er vaak gedacht dat ze een relatie met elkaar hadden en nu ze samen naar Ibiza en Zuid Afrika zijn geweest vindt hij het niet gek dat men denkt dat ze voor elkaar zijn gevallen. "Marie, mijn vrouw, weet dat dit soort geruchten bij dit vak komen kijken. Ze reageert er dan ook laconiek op, want ze weet natuurlijk wel beter." Saillant detail: "Anny en ik hebben blijkbaar altijd zo goed gespeeld dat wij een relatie hadden dat mensen er echt in zijn gaan geloven. Daar is natuurlijk niks mis mee, maar ik ben volgend jaar alweer veertig jaar gelukkig getrouwd." Mannen lagen aan Anny's voeten toen zij nog optrad met BZN. Ze heeft dan ook volop genoten van die periode. "Ik heb natuurlijk wel geleefd. Ik realiseer me dat, als ik niet in de showbizz had gewerkt, ik nu waarschijnlijk vier kinderen had gehad. Maar stiekem ben ik opgelucht dat het niet zo is gelopen.

Aldus het weekblad Party.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten