zaterdag 10 juli 2010

Amor, Amor








Het tweede nummer waarvoor Jan en Anny een clip hebben opgenomen op Ibiza is "Amor, Amor".

Het nummer met de bijbehorende video is heel kort op internet beschikbaar geweest, maar de clip werd snel weer weggehaald. Platenmaatschappij CNR Entertainment wil liever wachten met het uitbrengen tot september waneer de cd "Together Again" beschikbaar is. Ik ben in het bezit van de clip, maar zal de wens van CNR Entertainment respecteren....hoewel deze clip een goede extra promotie voor Anny en Jan zou zijn. Wel krijg je een voorproefje. Hieronder alvast de tekst van "Amor, Amor" en een stukje van het nummer, maar dan zonder de originele clip

Amor, Amor

The most amazing town of Catalunya
You always get me into the right mood
Your outdoor life so lifely and appealing
Your music in the street makes me feel good
Long days that last forever, they cheer up everyone
We warm up inside from the glow of the sun


Quiero balar, Con tigo
Quiere cantar, con tigo
Quiere besar, caramba
Amor, amor, amor
Quiere balar, con tigo
Quiere cantar, con tigo
Quiere besar, caramba
Amor, amor, amor


You make me feel like dancing
(feel like dancing)
You make me want to sing
(want to sing)
'Cause of you I can't stop kissing
(can't stop kissing)
You fill me up with love
Amor, amor, amor

Have you ever been to Catalunya
The most amazing place in all of Spain
Please come with me, I'll show you all her beauty
Take her in your heart, forever she'll remain
Long days that last forever, you cheer up everyone
We warm up inside from the glow of the sun


Quiero balar, Con tigo
Quiere cantar, con tigo
Quiere besar, caramba
Amor, amor, amor
Quiere balar, con tigo
Quiere cantar, con tigo
Quiere besar, caramba
Amor, amor, amor


You make me feel like dancing
(feel like dancing)
You make me want to sing
(want to sing)
'Cause of you I can't stop kissing
(can't stop kissing)
You fill me up with love
Amor, amor, amor


Quiero balar, Con tigo
Quiere cantar, con tigo
Quiere besar, caramba
Amor, amor, amor
Quiere balar, con tigo
Quiere cantar, con tigo
Quiere besar, caramba
Amor, amor, amor


Quiere balar
Aaaaaaaa amor, amor


2 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk nummer, amor, amor. So typisch BZN. En Jan en Annie's stem passen zo goed bij elkaar. (niet verkeerd bedoeld naar Carola, want dat was ook machtig.

    ben zo benieuwd naar de CD, gaat bij de BZN en solo's collectie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gewoon de max jan en anny,eindelijk weer together,groetjes uit Lier (belgiƫ)

    BeantwoordenVerwijderen