zondag 25 juli 2010

Jan en Anny genieten van hun samenwerking!


Deze dagen zijn Jan en Anny vaak in de studio te vinden en werken keihard
aan hun comeback. In september volgt het album "Together Again" en een TV-special.

Jan Keizer en ik konden het vroeger al heel goed samen vinden zegt Anny. We hadden altijd heel veel lol in onze BZN tijd. Jan beaamt dit: "Met Anny is het altijd lachen, ze houdt wel van een geintje. Zo had ik een keer sambaballen in haar blouse gestopt....Anny bleef gewoon de hele avond met die ballen in haar blouse optreden en gierde het uit."


Ook nu kan het tweetal het samen weer goed vinden. Anny: "Vanaf het moment dat we samen de studio ingingen, voelde het weer als vanouds. Ik moet in de spiegel kijken om te zien dat we allebei vijfentwintig jaar ouder zijn geworden, maar verder is het net alsof de tijd heeft stilgestaan."


Weet je zegt Anny, op het moment dat we weer stonden te zingen en ik de oude nummers hoorde, liepen de koude rillingen over mijn rug, zo mooi. Ach, wat heb ik dat toch gemist. Jan kan dit alleen maar beamen: "De emoties kwamen weer naar boven. Echt, zo af en toe heb ik tranen in mijn ogen als ik Anny hoor zingen. Ik wist dat ze een geweldige stem heeft, maar zo mooi, dat was ik even vergeten. Onze samenwerking heeft weer heel wat naar boven gehaald, waarbij de emoties mij soms even te veel werden.




Als je mij vorig jaar had verteld dat ik met Anny zou optreden, had ik je voor gek verklaard. En nu heb ik er weer zo'n zin in." Anny: "Ik probeer nu alleen nog te genieten van wat er op ons pad komt en maak alles ook veel bewuster mee en ik koester alle leuke dingen."

Plannen hebben Jan en Anny genoeg en ze verheugen zich er zelfs op om met één auto het land door te rijden naar optredens. Jan: "Reken maar dat we heel wat herinneringen  zullen ophalen. We hebben toch de grootste succesjaren en de meeste nummer 1-hits samen gehad. Het is echt heel leuk om dit nu allemaal terug te halen."


We zijn momenteel keihard aan het werk in de studio om allemaal nieuwe nummers op te nemen. Dat het zal lijken op BZN, kan ik niet ontkennen. Dat soundje hebben Anny en ik nu eenmaal. Anny: "ik heb wel weer zangles hoor, anders gaan mijn stembanden eraan.  Het voelt goed met Jan, en er zit tussen ons geen enkele rancune of wat dan ook. De jaren achter ons zijn zo gelopen, dat gebeurt in ieder mensenleven. Het belangrijkste is dat we weer samen lol hebben in wat we doen. Niets moet, alles mag. We houden rekening met elkaar en doen alleen dingen die we echt leuk vinden."

4 opmerkingen:

  1. Wat mooi, emotioneel en leuk om dit te lezen !.
    Bedankt voor het plaatsen.
    Ciao.
    Rik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad mooi om te lezen, en mooie foto's ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja Rik, mooi hè daarom heb ik het ook geplaatst.

    gr.
    Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. eindelijk weer een topduo,laat de hits maar komen , net als toen ,de één na de ander,veel succes en heel veel plezier samen .
    Lier en omstreken kijkt uit naar het nieuwe album
    van Anny en Jan ,groetjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen